NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Kalendarz

Linia czasu

Powstaje Jaworznickie Centrum Kompetencyjne Przemysłu 4.0

2018-09-21 13:52:00
Responsive image

Jaworznicka Izba Gospodarcza wraz z Komputronik Biznes podpisała list intencyjny w sprawie ustanowienia „Centrum Kompetencyjnego przemysłu 4.0” w Jaworznie.

Komputronik Biznes wdrożył rozwiązania IT w firmie UNIMETAL

2018-09-05 14:36:00
Responsive image

Skrócenie czasu planowania i obsługi procesów produkcyjnych wraz z modernizacją obszaru druku we współpracy z marką Brother to najnowsze case study Komputronik Biznes.

Komputronik Biznes rozwija bezpieczeństwo IT  

2018-09-03 11:58:00
Responsive image

Integrator rozwiązań IT podpisał 6 sierpnia umowę z firmą ITxon, która świadczy usługi na rynku rozwiązań zapewniających ochronę, bezpieczeństwo i stabilność pracy systemów komputerowych. Jest to kolejny etap wieloletniej współpracy obu firm.

Powrót do szkoły w wydaniu Komputronik

2018-08-31 11:42:00
Responsive image

Wrzesień to czas, w którym uczniowie po wakacjach wracają do szkół. Dla rodziców wiąże się to z zakupami – nowe tornistry, książki i produkty szkolne, ale również sprzęty przydatne do codziennej nauki. Co roku jest to okres wzmożonych kampanii realizowanych przez sklepy retailowe. Ze swoimi działaniami wystartował właśnie Komputronik. Akcja jest adresowana do tych, którzy przygotowują się nie tylko do szkoły, ale także codziennych zadań, które zwykle zostają odłożone na czas urlopu.   

Komputronik dla miłośników kawy

2018-08-27 12:47:00
Responsive image

Mała czarna, duża biała, z pianką, latte… Niejedno ma imię, a dla wielu jej spożywanie ma charakter rytuału, bez którego dzień byłby znacznie mniej przyjemny. Pobudza do działania, podnosi na duchu, a jej zapach potrafi ukoić nerwy. Kawa nie pyta. Kawa rozumie. Dla tych, którzy uwielbiają jej smak i aromat, Komputronik stworzył specjalną Strefę Kawy.   

Real Time Marketing w wydaniu Komputronika

2018-08-17 11:48:00
Responsive image

Tegoroczny Mundial nie zakończył się dla Polaków sukcesem. Seria porażek szybko zakończyła udział polskiej reprezentacji w walce o zwycięstwo i pozostawiła u kibiców niedosyt. Zupełne przeciwieństwo stanowią działania marek, które zainspirowane ważnym sportowym czasem, prowadziły zintensyfikowane kampanie reklamowe w oparciu o Real Time Marketing. Jedną z lepiej przygotowanych firm podczas ubiegłych Mistrzostw Świata był Komputronik, który zakończył turniej ze wzrostem odsłon witryny, odwiedzin w sklepie stacjonarnym i przede wszystkim ze wzrostem sprzedaży.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: